סער: "מי שפגע בזכויות אזרח ללא סמכות – יתן על כך את הדין"

ישראל רובין No Comments on סער: "מי שפגע בזכויות אזרח ללא סמכות – יתן על כך את הדין"

סער הדגיש: "היועץ המשפטי לממשלה שייבחר מחר ילווה את הליכי הבדיקה המתקיימים כבר כעת. אני משוכנע שהם יהיו יסודיים, מעמיקים ויביאו להפקת המסקנות הנדרשות בכל ההקשרים הרלוונטיים"

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המשפטים, גדעון סער מתייחס הבוקר (ראשון) לפרשיית החדירה המשטרתית לכאורה לטלפוניים ניידים מרחוק ואומר כי "על רשויות אכיפת החוק להקפיד על זכויותיהם של אזרחי ישראל בחרדת קודש ולבצע את תפקידיהן במסגרת החוק".

לסער התייחס לבדיקה שנערכת במשרד המשפטים: "מי שפגע ללא סמכות בזכויות אלה – צריך לתת על כך את הדין. מטרת הבדיקה המתקיימת עתה היא גם לוודא – באמצעות קביעת נהלים מתאימים ואכיפתם – שארועים מסוג זה לא יישנו".

עוד הוסיף סער: "לפני כשלושה שבועות פירסמתי את תזכיר חוק יסוד: זכויות במשפט הפלילי – חוק בעל חשיבות היסטורית שעתיד להפוך את זכויות האדם בהליכי חקירה ומשפט לזכויות חוקתיות. חוק יסוד זה יובא לאישור הממשלה והכנסת עוד במושב הנוכחי. החוק לפסלות ראיה שיזמתי צפוי להיות מאושר ע״י ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת עוד השבוע. אלה מהלכים חשובים ביותר בהקשר של הגנה על זכויות אזרחי ישראל בהליכי חקירה ומשפט".

סער הדגיש: "היועץ המשפטי לממשלה שייבחר מחר ילווה את הליכי הבדיקה המתקיימים כבר כעת. אני משוכנע שהם יהיו יסודיים, מעמיקים ויביאו להפקת המסקנות הנדרשות בכל ההקשרים הרלוונטיים".



0 תגובות